Strona główna1 » Treningi2 » Połóg - rehabilitacja, ćwiczenia po porodzie
Kategorie
Kontakt
Połóg - rehabilitacja, ćwiczenia po porodzie
PolecamyNasz hit

Połóg - rehabilitacja, ćwiczenia po porodzie

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 12,00 zł
Przesyłka pocztowa polecona priorytetowa (Polska) - 8,70 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna (Polska) - 6,30 zł
InPost Paczkomaty24 - 10,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Przesyłka elektroniczna - 0,00 zł

Numer katalogowy: dvd-p

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 34,90 zł

Ilość: szt
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
alt

Połóg  

Program rehabilitacyjny

Ćwiczenia dla Kobiet w okresie połogu przygotowane przez rehabilitantkę, trenerkę oraz mamę dwójki dzieci.

Testowane przez Panie po porodzie naturalnym oraz po cięciu cesarskim.

Program ćwiczeń składający się z trzech etapów. W sposób bezpieczny pomoże Ci efektywnie wrócić do pełnej sprawności.

alt

Dla kogo?

- kobiet po cieciu cesarskim

- kobiet po porodzie naturalnym

- przy rozejściu mięśnia prostego brzucha

- z problemem nietrzymania moczu

- z osłabieniem gorsetu mięśniowego

alt
alt

Zawartość opakowania:

W opakowaniu znajdziesz płytę DVD z trzema treningami trwającymi średnio 30 min. Łączny czas wszystkich treningów 90min.

Dodatkowo w zestawie znajduje się plan treningowy, który jest propozycją realizacji programu

Cele programu:

- celem nadrzędnym jest przywrócenie prawidłowej funkcji mięśniom osłabionym w wyniku przebytej ciąży

- zstąpienie się mięśni prostych brzucha

- poprawa wizualna centralnej części ciała

- poprawa stabilizacji mięśniowej

- wzmocnienie mięśni dna miednicy

- poprawa postawy

- zniwelowanie bólu dolnego odcinka kręgosłupa

alt
alt

Program składa się z trzech etapów, przez które przechodzisz indywidualnie lub zgodnie z proponowanym planem treningowym dołączonym do nagrania. Każdy etap to trening, który nie zajmie Ci więcej niż 30 min.

Dlaczego warto ćwiczyć w połogu?

Ciało w okresie połogu ma fantastyczne właściwości regeneracyjne. Dobrze jest je wykorzystać i wspomóc naszą regeneracje. Program ma charakter rehabilitacyjny, skupia się na wykorzystaniu ruchu jako środka ułatwiającego powrót do pełnej sprawności. Kondensacja ćwiczeń i podział na 30 min sesje treningowe, ma zapewnić Ci sukces w ich realizacji przy ograniczonym czasie.

alt

Pamiętaj!

Zanim powrócisz do klasycznych ćwiczeń modelujących sylwetkę, zapewnij swemu ciału komfort ruchu.

Czuj się pewnie i stabilnie. Dopiero gdy mięśnie funkcjonują prawidłowo, mogą być kształtowane.

 

OPINIE O PRODUKCIE:

"Cześć Angeliko! Serdeczne dzięki. Według Twojego planu treningowego rozpoczęłam pracę 7 dni po porodzie, przez wszystkie etapy przechodziłam identycznie, jak zasugerowałaś. Nie musiałam nic zmieniać, uważam, że było dla mnie idealnie:). Może nie widać ogromnej różnicy, (rzeczywiście szybko po porodzie, bo już chyba po tygodniu mój brzuch wyglądał całkiem nieźle), ale ja ją czułam niesamowicie. I co najważniejsze, kiedy poszłam do fizjoterapeuty sprawdzić zbiegnięcie się mięśni prostych brzucha, powiedział, że jeszcze nie widział tak dobrze dopracowanej kresy 8 tygodni po porodzie. A to wszystko dzięki Tobie!”
alt
"(...) Urodziłam siłami natury, poród był szybki, bo trwał tylko 5 godzin (a to moje pierwsze dziecko!). Myślę, że aktywność zarówno przed ciążą i w ciąży przyczyniła się do tak szybkiego porodu. Rozstęp mięśnia prostego brzucha na 2 palce. W 8 dobie po porodzie rozpoczęłam Twój program. Oto efekt: waga taka sama jak przed ciążą, czyli 53,5 kg, obwód brzucha 81 cm, obwód talii 68 cm (tylko o 1 cm więcej niż przed ciążą), rozstęp mięśnia prostego brzucha jeszcze ok 0,5 palca. Podsumowując: cieszę się, że utrzymałam aktywność w ciąży i w okresie połogu Nie spodziewałam się takiego efektu i na pewno mam motywację, żeby walczyć o wymarzoną sylwetkę! Dzięki Angelika! (...)"
alt

"Zdjęcie które mam nie jest robione od razu po urodzeniu, tylko po 7 tygodniach wiec brzuch na nim jest oczywiście mniejszy niż na początku był. Na początku niestety mój brzuch wyglądał jakbym dalej była w ciąży wiec trochę mnie to przerażało i szczerze nawet nie myślałam wtedy o jakichkolwiek zdjęciach. A to moje rozejście mięśni brzucha, po urodzeniu to cała moja dłoń mi wchodziła A na 3 palce miałam kiedy zaczynałam twój program połogowy, z tym że ja już byłam po połogu. Mimo to podjęłam treningi. Program okazał się bardzo skuteczny"

"Super treningi ;) polecam mamom po porodzie ;) pozwalają wrócić do formy ;)"

"świetny, wartościowy program"

"Super ćwiczenia"

„Świetny zestaw, bardzo skuteczny!:)"

"Wszystko zgodne z opisem, polecam Sprzedawcę, jak również sprzedawane produkty! Świetne materiały do ćwiczeń :) Dobry kontakt ze Sprzedawcą."

"Ćwiczenia są niesamowite. Jestem na drugim etapie, a widzę efekty!!"

"Sprzedającego oceniam bardzo wysoko. Programy ćwiczeniowe dla kobiet w ciąży ciekawe i chętnie z nich korzystam. Program treningowy w połogu rozpocznę dopiero po porodzie ale zakupiłam go wcześniej tak aby jak najszybciej wdrożyć go w życie."

"Bardzo skuteczny trening. Spokojny i jak dla mnie świetnie dobrany dla kobiety po porodzie. Polecam!!!"

"Rewelacyjny program !!! Zdecydowanie polecam !"

"Bardzo polecam zarówno sprzedającego jak i sam produkt. Treningi jak najbardziej dopasowane dla Pań po porodzie"

alt

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

© 2018 apfitness.pl
wszelkie prawa zastrzeżone
wykonanie: interium.com.pl