Strona główna1 » Treningi2 » Zestaw POŁÓG - powrót do formy po ciąży
Kategorie
Kontakt
Zestaw POŁÓG - powrót do formy po ciąży
Super promocjaPolecamyNasz hit

Zestaw POŁÓG - powrót do formy po ciąży

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 12,00 zł
Przesyłka pocztowa polecona priorytetowa (Polska) - 18,30 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna (Polska) - 15,60 zł
InPost Paczkomaty24 - 10,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Przesyłka elektroniczna - 0,00 zł

Numer katalogowy: dvd-zestaw-p

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 84,90 zł

Cena poprzednia: 104,70 zł

Ilość: szt
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

alt
Zestaw programów treningowych po porodzi

Zestaw zawiera programy POŁÓG, Forma na START oraz SEXY mama.

Łącznie 5 płyt DVD z treningami! Dostępny także w formie elektronicznej.

Specjalnie skomponowany zestaw pozwoli Ci powrócić do pełni sił po po porodzie oraz odzyskać formę i sylwetkę!

alt

alt

Połóg  

Program rehabilitacyjny

Ćwiczenia dla Kobiet w okresie połogu przygotowane przez rehabilitantkę, trenerkę oraz mamę dwójki dzieci.

Testowane przez Panie po porodzie naturalnym oraz po cięciu cesarskim.

Program ćwiczeń składający się z trzech etapów. W sposób bezpieczny pomoże Ci efektywnie wrócić do pełnej sprawności.

alt

Dla kogo?

- kobiet po cieciu cesarskim

- kobiet po porodzie naturalnym

- przy rozejściu mięśnia prostego brzucha

- z problemem nietrzymania moczu

- z osłabieniem gorsetu mięśniowego

alt
alt

Zawartość opakowania:

W opakowaniu znajdziesz płytę DVD z trzema treningami trwającymi średnio 30 min. Łączny czas wszystkich treningów 90min.

Dodatkowo w zestawie znajduje się plan treningowy, który jest propozycją realizacji programu

Cele programu:

- celem nadrzędnym jest przywrócenie prawidłowej funkcji mięśniom osłabionym w wyniku przebytej ciąży

- zstąpienie się mięśni prostych brzucha

- poprawa wizualna centralnej części ciała

- poprawa stabilizacji mięśniowej

- wzmocnienie mięśni dna miednicy

- poprawa postawy

- zniwelowanie bólu dolnego odcinka kręgosłupa

alt
alt

Program składa się z trzech etapów, przez które przechodzisz indywidualnie lub zgodnie z proponowanym planem treningowym dołączonym do nagrania. Każdy etap to trening, który nie zajmie Ci więcej niż 30 min.

Dlaczego warto ćwiczyć w połogu?

Ciało w okresie połogu ma fantastyczne właściwości regeneracyjne. Dobrze jest je wykorzystać i wspomóc naszą regeneracje. Program ma charakter rehabilitacyjny, skupia się na wykorzystaniu ruchu jako środka ułatwiającego powrót do pełnej sprawności. Kondensacja ćwiczeń i podział na 30 min sesje treningowe, ma zapewnić Ci sukces w ich realizacji przy ograniczonym czasie.

alt

Pamiętaj!

Zanim powrócisz do klasycznych ćwiczeń modelujących sylwetkę, zapewnij swemu ciału komfort ruchu.

Czuj się pewnie i stabilnie. Dopiero gdy mięśnie funkcjonują prawidłowo, mogą być kształtowane.

 

OPINIE O PRODUKCIE:

"Cześć Angeliko! Serdeczne dzięki. Według Twojego planu treningowego rozpoczęłam pracę 7 dni po porodzie, przez wszystkie etapy przechodziłam identycznie, jak zasugerowałaś. Nie musiałam nic zmieniać, uważam, że było dla mnie idealnie:). Może nie widać ogromnej różnicy, (rzeczywiście szybko po porodzie, bo już chyba po tygodniu mój brzuch wyglądał całkiem nieźle), ale ja ją czułam niesamowicie. I co najważniejsze, kiedy poszłam do fizjoterapeuty sprawdzić zbiegnięcie się mięśni prostych brzucha, powiedział, że jeszcze nie widział tak dobrze dopracowanej kresy 8 tygodni po porodzie. A to wszystko dzięki Tobie!”
alt
"(...) Urodziłam siłami natury, poród był szybki, bo trwał tylko 5 godzin (a to moje pierwsze dziecko!). Myślę, że aktywność zarówno przed ciążą i w ciąży przyczyniła się do tak szybkiego porodu. Rozstęp mięśnia prostego brzucha na 2 palce. W 8 dobie po porodzie rozpoczęłam Twój program. Oto efekt: waga taka sama jak przed ciążą, czyli 53,5 kg, obwód brzucha 81 cm, obwód talii 68 cm (tylko o 1 cm więcej niż przed ciążą), rozstęp mięśnia prostego brzucha jeszcze ok 0,5 palca. Podsumowując: cieszę się, że utrzymałam aktywność w ciąży i w okresie połogu Nie spodziewałam się takiego efektu i na pewno mam motywację, żeby walczyć o wymarzoną sylwetkę! Dzięki Angelika! (...)"
alt

"Zdjęcie które mam nie jest robione od razu po urodzeniu, tylko po 7 tygodniach wiec brzuch na nim jest oczywiście mniejszy niż na początku był. Na początku niestety mój brzuch wyglądał jakbym dalej była w ciąży wiec trochę mnie to przerażało i szczerze nawet nie myślałam wtedy o jakichkolwiek zdjęciach. A to moje rozejście mięśni brzucha, po urodzeniu to cała moja dłoń mi wchodziła A na 3 palce miałam kiedy zaczynałam twój program połogowy, z tym że ja już byłam po połogu. Mimo to podjęłam treningi. Program okazał się bardzo skuteczny"

"Super treningi ;) polecam mamom po porodzie ;) pozwalają wrócić do formy ;)"

"świetny, wartościowy program"

"Super ćwiczenia"

„Świetny zestaw, bardzo skuteczny!:)"

"Wszystko zgodne z opisem, polecam Sprzedawcę, jak również sprzedawane produkty! Świetne materiały do ćwiczeń :) Dobry kontakt ze Sprzedawcą."

"Ćwiczenia są niesamowite. Jestem na drugim etapie, a widzę efekty!!"

"Sprzedającego oceniam bardzo wysoko. Programy ćwiczeniowe dla kobiet w ciąży ciekawe i chętnie z nich korzystam. Program treningowy w połogu rozpocznę dopiero po porodzie ale zakupiłam go wcześniej tak aby jak najszybciej wdrożyć go w życie."

"Bardzo skuteczny trening. Spokojny i jak dla mnie świetnie dobrany dla kobiety po porodzie. Polecam!!!"

"Rewelacyjny program !!! Zdecydowanie polecam !"

"Bardzo polecam zarówno sprzedającego jak i sam produkt. Treningi jak najbardziej dopasowane dla Pań po porodzie"

alt

Od czego zacząć?

Co będzie najlepsze na początek i przyniesie pożądane efekty?

Jaki trening będzie bezpieczny dla początkującego?

 

Program „Forma na START” jest odpowiedzią na Twoje pytanie. Złożony z 3 bloków treningowych skupia się na dokładnym wykonaniu ćwiczeń. Dzięki stopniowemu poziomowi trudności i intensywności, etapowo wprowadzi Twój trening na wyższy poziom.


Program pomoże Ci zrzucić zbędne kilogramy i ujędrnić ciało. Dla własnego bezpieczeństwa nabierzesz kondycji i podstaw do bardziej złożonych form treningowych.
 

alt

Dla kogo przeznaczony jest program:

- Osoby początkujące. Jest on idealną opcją, dla osób chcących rozpocząć treningi.

- Przy dużej nadwadze, gdy grupowe zajęcia fitness są zbyt trudne.

- Osoby, które borykają się z trudnościami podczas treningów. Może problem tkwi w niepoprawnej technice, co owocuje bólem lub strzelaniem stawów. Tu dowiesz się jak należy wykonać dane ćwiczenie poprawnie

- Panie, po zakończeniu czasu połogu, chcące wrócić do aktywności fizycznej oraz zadbać o sylwetkę.
 

alt

Każdy trening rozpoczynamy rozgrzewką i płynnie przechodzimy do części głównej, Kończymy zawsze rozciąganiem. Program jest pomostem między podstawowymi formami ćwiczeń, programami rehabilitacyjnymi (np. POŁÓG), a bardziej wymagającymi treningami (np. SEXY MAMA). Zawiera to, co najlepsze z obu możliwości i płynnie pomaga Ci przejść dalej, nabierając dobrych nawyków ruchowych.


Do wykonania programu potrzebujesz:

- maty

- hantli

 

Opakowanie zawiera

- 2 płyty DVD z 3 treningami

 

Czas trwania treningów

- Trening 1 = 20 minut

- Trening 2 = 35 minut

- Trening 3 = 55 minut

 

alt

SEXY MAMA     2 x DVD

Treningi modelujące sylwetkę dla mam.

 

Jeśli urodziłaś dziecko i nie wiesz od jakich treningów powinnaś zacząć, to już nie musisz szukać.
Sexy Mama to program treningowy stworzony dla mam chcących wymodelować swoje ciało na nowo po ciąży.
Rozprawimy się z obwisłymi ramionami, płaskimi pośladkami i boczkami. Nabierzesz kondycji i kształtu o jakim zawsze marzyłaś.
Treningi są bezpieczne dla młodej mamy i uwzględniają wszystkie jej potrzeby. Rozpoczynają się rozgrzewka,
a kończą stretchingiem. Dodatkowym atutem treningów jest brak nielubianych przez nas podskoków.

Czy wiesz, że są ćwiczenia które powinnaś unikać nawet do roku czasu od porodu!
Pod dokładną instrukcja rehabilitantki i mamy, trening będzie bezpieczny i skuteczny. Jest to bezpośrednia kontynuacja programu rehabilitacyjno - treningowego „Połóg”, który powinien jako pierwszy wprowadzić Cię w aktywność fizyczną.

alt
alt

Opakowanie zawiera:

- dwie płyty DVD (dwa treningi po 55min)

- sugerowany plan treningowy

 

Co potrzebujesz by wykonać trening :

- mata

- hantle

- woda

Kim jest autorka programu treningowego:

- mamą dwójki dzieci

- rehabilitantką

- trenerką

- nauczycielką wychowania fizycznego

- debiutantką zawodów Bikini Fitness

- autorką uznanych programów treningowych dla kobiet w ciąży oraz programu rehabilitacyjno-treningowego „Połóg” który zdobył uznanie w świecie medycznym.

alt
 



OPINIE O PRODUKCIE:

alt

"Bardzo profesjonalnie prowadzony trening! Nie wykonując ani jednego podskoku można naprawdę się zmęczyć. Widoczne efekty w krótkim czasie. Dokładny opis techniczny"

"Polecam, super sprawa!!!"

"świetny, wartościowy program"

"Ekspres wysyłka treść na najwyższym poziomie jestem zadowolona to już mój drugi udany zakup"

"Hej.Powiem ci ze sexy mama to strzał w 10. Jestem mega zadowolona z tej płyty. Uważam ze to twoja najlepsza.Nie poznaje tam ciebie ???? energiczna, żywiołowa, mało gadania więcej ruchu. Super"

"W 2 dni ćwiczenia na emailu. Polecam program treningowy sexy mama!"

"Świetne treningi :)"

alt



alt

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

© 2018 apfitness.pl
wszelkie prawa zastrzeżone
wykonanie: interium.com.pl